LISTA- Day 09: did people ever make comments about your weight in a negative way?

När jag hade min svältperiod så var det många som utmärkte hur mager jag blivit, jag var trots allt inte JÄTTEsmal men ändå mager då man såg ben sticka ut mer och det sig Lixom lite sjukare ut om ni förstår...
Jag har fått en del kommentarer som "du måste äta mer!" "smalis!" "shit någon om du SKA äta mer!"
Det har alltid påverkat mig på olika sätt, ibland blir jag glad faktiskt, ibland lite ledsen för att jag inte tycker man behöver påpeka ens mat eller hur man väljer att äta och sånt, det är ens egna val, samtidigt som jag förstår att närstående och sånt blir oroliga...

Men jag kan ändå bli glad av såna kommentarer, eftersom det är ju det jag vill uppnå... Sen om någon skulle kalla mig tjock eller mullig om benen eller något som jag har problem med så skulle jag hamna direkt ner i ÄS igen och få svårt att äta den dagen och sånt, men jag övertalar mig snabbt igen att inte hålla på så! :)


Har ni någon/några kommentarer som sitter som inborrade i huvudet och ni aldrig kommer glömma??

(mina är "ja men du har bara lite tonårshull på benen än, det försvinner snart!"
Och "älskling, du är så mager att du börjar försvinna ur mina armar... Jag blir orolig."
kommer aldrig glömma.)





Kommentarer
Josefine

(är det bara jag eller börjar jag få muskler på benen?!?)

2012-03-28 @ 17:51:51 | http://besexy.blogg.se/
Little J

Det är jobbigt när det blir så.. Massa småätande alltså.. :/

Det är för att jag har bytt lösenord ;)

2012-03-28 @ 18:54:41 | http://minimalistic.blogg.se/
H

Gillar din blogg! :)

2012-03-29 @ 23:47:54 | http://Http://hipsnribs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback