Dubbelmoral javisst!

Haha mjo så sant som det var sagt, gick ju sådär... Visst jag kom ut på en lång pw/löprunda idag men blev bajs till middag och sen hade pappa köpt hem choklad till mig som vanligt för att han typ vill att jag ska bli fet...
Hur fan lyckades jag bli så smal förut?
Tror jag var så sjukt mycket mer strikt... Nu har jag blivit mer loj med allt.


Regler från idag:

• Bli striktare, räkna kalorier, använda shapeup-appen, träna minst 3 ggr i veckan( hårt, räknar inte med promenader osv.)
Bli den gamla Josefine som lyckades så bra, måste få fram henne igen med kämparglöden i ögonen!

GOGOGO!


Kommentarer
V

Hej tjejen!

Nu låter jag säkert helt konstig men jag har läst din blogg väldigt länge och jag älskar sättet du skriver på. Inte alls för triggande utan det är känslosamt..

Jag lider precis som dig av ätstörningar och har fått en remiss skickad ner till SCÄ! (Jag bor i norrland) osså kom jag att tänka på dig, att du går där :) Vore så kul om du orkar och vill berätta hur du tycker det är. Känn absolut inget tvång!



Maila gärna på min epost!

Sänder massor med kämparkramar till dig. Ta emot all hjälp du kan få! Ta hand om dig :)

2012-05-05 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback