STRESS

Förlåt! Har så sjukt mycket i skolan för tillfället, studenten snart ju woohoo! Nu ska alla betyg sättas och jag måste verkligen satsa in i det sista!

Jag är så sjukt taggad på att komma igång igen också, träning, bra mat, allt! Och jag har börjat lite smått igen med avänjning av socker och snabba kolhydrater! Så äter väl rätt mycket kalorier /dag nu men ska minska på det också snart... Ville bara inte gå från att äta allt till ett salladsblad om dagen, utan ta det lite så kroppen och sinnet hinner med!

Så snart blir det dags att dra ner kaloriintaget till ~1000 om dagen, ska skriva dagsplan för hur mycket jag får äta, när jag ska träna osv! Kommer bli perfekt! Så fort jag blir fri från skolan...


Kommentarer
W

oh va gott det där såg ut!

2012-05-22 @ 07:41:09 | http://thinner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback