Ett nytt försök

Här är jag igen. 
Det har gått lång tid sedan jag var här... och jag är hemskt ledsen, men ibland behöver man pauser från allt här i livet och bara försvinna och fundera, vilket jag nu gjort.... och jag är tillbaka! 
Jag har haft det till och från, allt från otroligt bra stunder till de allra värsta... men det är livet.
 
Vad gör jag idag då? Jo idag är det väl lite mer än ett år sedan jag tog studennu. Jag jobbar och försöker leva mitt liv så normalt det bara går. 
Jag har ny pojkvän som är den mest underbara man kan hitta. Han är dock 11 år äldre än mig men det är snarare en fördel, allt går som hittat. VI har nu varit tillsammans sedan förra september och vi är fortfarande otroligt lyckliga tillsammans! 
Min sjukdom då? Jo jag mår bättre idag än vad jag gjort tidigare, men jag är fullt ifrån frisk... än. Jag blev utskriven från SCÄ, IDUN och behandlingar i maj för de ansåg att jag mådde bra. Själv är jag lite kluven om jag ska vara ärlig... jag anser mig frisk, men inte fullt FRISK.
 
Jag är nu tillbaka här på bloggen och ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan!
Jag är påväg mot en ny resa, med nya erfarenheter!
 
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback