En underbar dag, och vi har alla anledning att le!

Solen skiner, en timmes matte var allt i skolväg denna dag, är påväg till "pojkvännen"(EX:et) för att sola på hans altan, äta lite glass och bara må bra!
Ska försöka att njuta allt jag verkligen kan nu och och tänka på sjukdomar eller mattankar!

Men annars så känns det som att jag är på rätt väg, börjat försiktigt med träningen, skolan går bra, äter bättre och mer näringsrik mat, mår lite bättre!
Det ska nog gå bra detta hoppas jag!

Tänkte lägga upp ett litet recept när jag ändå håller på, eller ett mer TIPS!
Jag blir ju så sötsugen på kvällarna så det är GALET, så igår fick jag damp och tog fram stavmixern, blandade arlas lättyoghurt med vaniljsmak, några frysta jordgubbar och hallon och mixade så det nästan blev som lite isig smoothie ni vet!
Åt det som glass och resten åkte in i frysen som små frukt-isisar för att ha när sockersuget krisar, bra va?!


Kommentarer
Missa

Gud superbraju, Jag ska göra smoothieisisar när jag har tid! ♥

2012-05-09 @ 15:23:59 | http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback