Bakis.

Skiva igår, mår som jag förtjänar idag... Eller mår faktiskt väldigt bra! Drack inte så mycket heller... Men är sååå trött, kan aldrig sova längre än till 8-9 på mornarna oavsett om jag bara sovit typ 3 timmar som inatt, vaknar ändå och kan aldrig somma om.

Skivan var isllafall riksknas, så sjukt kul!

Och "pojkvännen"/"ex"(?) han är såklart lite halvsur och sånt, vi håller på att lösa det för jag pratade med honom efter allt ni fina skrev, och vi kanske ska försöka igen... Men verkar inte som det kommer hålla så länge.

Aja, kul hade jag igår iallafall! Lite ångestattack för middagen bara men det löste sig bra!
Bara andas, tugga, svälja <3

(haha jag var utklädd till lärare/chef för ett känt företag typ... Hade röda glasögon och höga klackar och pärmar och block med mig)


Kommentarer
Vic

Sjukt snygg outfit!!! Är toppen från veromoda? Har en sådan i kornblått, men den där färgen var way much better!

2012-05-07 @ 13:09:49 | http://uns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback