LISTA- Day 05: why do you really want to lose this weight? are you doing it for you?

Ärligt talat så vet jag inte riktigt varför då jag aldrig har fått en klar bild om hur allt detta startade... Jag vill främst gå ner lite i vikt och skaffa mina bedårande muskler för min egen skull, känna mig friskare, piggare, gladare, hälsosammare och lyckligare!
Men det är många gånger jag tänker SÅ himla mycket på vad andra säger/gör/tycker/känner vilket gör att kG tror det är anledningen till att jag började över huvud taget mat/vikt och denna kosthets...

Men i största del handlar det om MIG, att kunna gilla det jag ser i spegeln , att kunna vara självsäker på stranden och att helt enkelt imponera lite på andra och kanske bli någon annans förebild, det hade varit ascoolt!

Skickar med lite bilder också för dagen!
Har blivit lite besatt i eftermiddags-mellanmålet på dagarna när jag kommer hem, så snidar alltid ihop något riktigt gott!


Kommentarer
Ellinor

Frågan är hur hälsosamt det är att sträva efter ett bmi under 20. Du är supersnygg som du är nu! Jag är säker på att det redan nu är många som avundas din fina kropp. Betraktar du dig som frisk från din äs nu? Det känns som att denna nya viktkamp kommer få dig att trilla raka vägen dit igen. Jag tror att risken är väldigt stor!

Ta hand om dig.

Kramar

2012-03-22 @ 09:18:55 | http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback