LISTA - Day 04: your greatest fears about weight loss.

Sittandes på bussen påväg till skolan med ångest upp till huvudet tänkte jag att jag kan skriva listan redan nu!

Ja eftersom att mitt mål är ungefär att få kroppen på inlägget nedan så ser ni att jag vill ha en "proportionell" kropp, inte så mager att benen syns utan Lixom lite mer tränad...
Det som har fått mig undan från att svälta mig har ofta varit att jag har sån mager överdel av kroppen och är större på underdelen. Mina ben är där "fettet" samlas om jag skulle börja trycka i mig onyttig mat,(jämfört med ex. Mamma där allt hennes samlas runt magen och inte alls på benen) plus att jag alltid har tränat mycket vilket har automatiskt gjort att mina ben varit rätt stora!
En rädsla då är att när jag försökte svälta att jag såg framför mig min kropp, mager som en pinne på överdelen och sen två stora elefantben ungefär... Mina ben är alltså det Största problemet för mig.

Sen så knäpp man är så är jag lite halvt rädd att nu när jag äter mer och börjat tränare att jag kommer bygga extremt mycket muskler och få ENORMA ben istället, haha jag är patetisk...

En annan anledning har alltid varit att jag satsar så hårt på skolan och av den anledningen aldrig vågat köra " fullt ut" i rädsla av att tappa skolan helt och göra att betygen sänks, det skulle döda mig...
Det har jag alltid varit rädd för,

Och en sista sak är att lilla jag är ju så utseendefixerad så att svälta och TAPPA HÅRET har jag shit , haft panik för rent ut sagt!! Det var hemskt när jag för länge sedan svalt och såg att när jag borstat håret att det var liite för mycket hår för att vara bra i kammen, började storböla och sprang runt och hade panik... Haha life of me...

Ja så där har ni några "weightloss-problems" hos mig helt enkelt!



Vad tycker ni, har ni något som verkligen hindrar ER från att köra fullt ut???
Ha en fortsatt trevlig dag fina!

Btw har jag namnsdag idag, hade ingen aning!


Kommentarer
M

SV: är vi? Oj va intressant! tack för stöttande kommentaren <3 jag ska läsa igenom din blogg nu, har också för mig att vi är rätt lika, har varit inne här förut!



kram!

2012-03-19 @ 10:40:43 | http://perfectlythin.webblogg.se/
myran

grattis på namnsdagen :)

du verkar vara en positiv och tuff tjej, vilket gör mig glad faktiskt fast jag tyvärr inte har en lika hälsosam livssyn som du verkar ha.

men jag gillar dina inlägg ville bara säga det!

ha en bra dag.

2012-03-19 @ 10:53:37 | http://littlee.webblogg.se/
Allie

Sv. Jag jobbar på en snabbmatskedja i stockholm som har öppet dygnet runt - alltså jobbar jag dygnet runt! Haha nä, men jag jobbar alla tider på dygnet, så kan man säga :) Dag, kväll, natt, vardag, helg.



Och tack vännen<3

2012-03-19 @ 21:17:10 | http://qiwi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback