Day 10: what was the hardest thing you gave up during this weight loss.

Haha det måste nog vara tuttarna... inte för att jag haft så speciellt stora någonsin, men att se dom bli typ totalt platta var ju inte så trevligt... heh. Men jag ska göra en operation som är planerad sen jag gick i 9.an (innan jag blev sjuk) men det kommer nog bli om ett tag tyvärr. VILL NU!
jag är ilite tuttgalen tror jag haha, jag tycker nog det för att det lixom neutraliserar ens form och speciellt för mig som har större höftere, så det ser mer "normalt" ut om jag hade haft större bröst!

Kommentarer
Missa

Oh my god vilka tuttar till höger <3

Tack! det var snällt sagt, fast ja vill ha mer ben! jag blir också så med kaffe på tom mage speciellt om man röker, känns som jag ska spy när som helst, ännu värre om jag har sötningsmedel i kaffet, då mår jag as illa! du är inte onormal :D kram

2012-03-29 @ 23:24:41 | http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback