Norges nationaldag!

Grattis Norge!
Dagen har varit okej hitills, nationella i Matte hela förmiddagen så jag är helt utpumpad och trög i skallen!
Sitter just nu precis hemkommen från gymmet och vilar i soffan, OTROLIGT skönt kan jag säga! Är så mycket plugg nu i skolan så jag kan skratta mig lycklig varje gång jag har en ynka liten paus jag kan ägna migsjälv, är verkligen trött på allt plugg nu...

 

InFrukost- 2 dl mini Yoggi med lite flingor.
Lunch- Lax med sallad, tomat, gurka lite matvete och creame fraiche.
Middag- Blir nog en viktväktarsoppa eller liknande!
Övrigt- Cola zero och lite melon

 

 

Ut Promenad till och hem från skolan 〜 200 kcal
Crosstrainer på gymmet- 400 kcal

 

Ska vila lite nu framför TV.n, återkommer senare med lite tips inför Beach 2011!

Många kramar 

Kommentarer
Ana perfect

Tack för uppmuntran! Du verkar ju vara duktigare än jag med maten, antingen så äter jag inget eller så äter jag jättemycket. No balance. Du klarar i alla fall att få i dig frukost, lunch och middag, dit vill jag också komma. Idag har jag ätit choklad för 1240 kcal så nu kan jag inte äta något mera. Fyfan alltså måste sluta äta godis! Kram

2011-05-17 @ 14:25:01 | http://anaperfect.blogg.se/
Ana perfect

Hej igen :) Jag tänkte påminna dig om att skicka in vikten från i söndags. Det gör ingenting om du skulle gå upp ett kg t ex - det är den totala viktnedgången jag räknar med. Alla har dalar ibland, hoppas det går bra ändå! Kram

2011-05-17 @ 14:32:45 | http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback