Hej kära vänner!

Sorry för dålig uppdatering igen, men speciellt på fredagar och ibland på helgen har jag fullt upp!!

 

Igår var det ju invägning till vikttävlingen och jag vägde morgonvikt 68.8 kg! :) så är väl nöjd, helt okej!

har alltid undrat hur de som går ner 3-4 kg på en vecka gör!?!?! haha har jag missat något viktigt kanske?

 

Nu är det ju valborgshelg med oftast massa alkohol inblandat såklart... själv ska jag inte dricka så mycket ikväll... ska vara ute med  en vän och titta på brasa, kanske ta någon cider eller nåt glas vin bara... brukar inte dricka så jättemycket förutom vid lite mer speciella tillfällen när en vän fyller 18 eller något sånt!

 

Hoppas alla ni snyggisar mår bra, och att vikten visar minus!

Önskar er verkligen en trevlig helg från mig till er!

 

 

Många Kramar! 

 






Kommentarer
Ellinor

alltså, fastar man kan man ju gå ner så mycket på så kort tid men, såna kilon kommer också tillbaka lika snabbt igen! :/

2011-04-30 @ 11:49:44 | http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Elvira

Tack för di fina kommentar! Testa, vi kan ju köra lite tillsammans. Hemligheten med viktnedgång är att hålla igång förbränningen, ren svält leder oftast till Bulimi i slutändan. Man skall ligga på "gränsen" till svält hela tiden. Eftersom jag vissa dagar då jag tränar extremt mycket (förbränner ca 1200 kcal) kan jag med "min" diet utan problem äta 1700, för summan av kardemumman är 500 alltid 500, oavsett om du tränar eller ej. Det stimulerar ämnesomsättningen och "brasan". Visst, du tappar kanske inte så mycket på en gång, inga "snabba" resultat med 4 kg på en vecka, men du tappar mycket i fettvikt. Vid svält går det ju fort eftersom man blir uttorkad, vi består ju till stor del av vatten och när vi äter dåligt får vi i oss betydligt mindre vatten än normalt, därav går många upp dessa kilon så fort de äter igen, eftersom det är vatten!



Kramis

2011-04-30 @ 13:11:00 | http://elvirasvrld.blogspot.com
aggie

Undrar också hur man går ner så mycket på en ynka vecka, haha.

2011-04-30 @ 18:32:41 | http://paminvag.blogg.se/
..

vad vill du väga ?

2011-05-01 @ 11:24:28 | http://mybestfriendana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback