69.4 kg

Vägde mig på morgonen och mot ALL min förmodan har jag gått ner i vikt efter dessa dåliga dagar!! Woho!  inte så mycket kanske haha, men alltid något!!

 

Förlåt för dålig uppdatering på senaste, har inte riktigt varit hemma eller haft lust, har haft rätt dåliga dagar som ni kanske har förstått... men nu är jag tillbaka!!

 

 

Jag hoppas det går underbart bra för er! eller hur går det?? jag blir så himla nyfiken, jag blir så himla glad också när ni lyckas!

 

Plan för veckan:

 

Äta mer regelbundet, lite men hellre lite oftare. (Håller upp förbränningen bättre)

 

Träna 2 ggr /dag istället för bara 1! (Promenad på morgon/förmiddagen och sedan kanske Gym på eftermiddagen/Kvällen)

SOVA MER! (har alltid sovit lite då tiden inte har räckt till... måste iallfall få till 6-7 timmar /natt!)



Solpussar från glada mig!! 

Kommentarer
Ana perfect

Kul att det går bra för dig :) för mig går det också jättebra tycker jag. tog 3 st mini kitkat imorse som innehöll ca 255 kcal. Men det är nog det enda jag kommer få i mig idag, kanske tar ett kokt ägg (äggvitan) senare. Kram

2011-04-27 @ 12:12:09 | http://anaperfect.blogg.se/
Miss Cupcake

Grattis till viktnedgången! Det är alltid kul när det händer något positivt på vågen :) Själv hade jag gått upp idag, konstigt eftersom jag var så himla duktig igår. Förra veckan åt jag som en tok och gick ner närmare ett kilo :P Haha. Kroppen är bra underlig ibland alltså.

2011-04-27 @ 14:13:35 | http://misscupcake.webblogg.se/
Althea

Grattis till minus!



För mig går det ganska bra, borde träna mer än vad jag gör men pga alldeles för mycket plugg så får det vänta till nästa vecka. Maten går i alla fall bra så jag hoppas att vågen är snäll imorgon. :)

2011-04-28 @ 06:34:20 | http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback