LISTA-Day 12: what do you normally eat?

Ja det var en bra fråga... Typ allt?!? Fast i normal mängd (försöker)...
Nej men jag försöker väl äta hälsosamt och bra men klart man aldrig kan lyckas helt med att hålla sig borta från allt gott, och det unnar jag mig helt enkelt! Sen tycker jag ibland det kan vara mycket godare med en God middag bestående av "RIKTIG" mat än donken som inte känns ganska näringsfattigt...

Denna helg har varit sjukt dålig dock, ätit skitmat, blivit astrött, haft ont i både mage och huvud och varken haft ork eller lust att göra något speciellt som i sin tur lett till en hel del sura miner... Och jag tror att det till stor del handlat om maten, har inte fått i mig tillräckligt med NÄRING för att orka och må bra utan har mest fått i mig skit och sopor...
Så ändring på det!

Imorgon är det söndag(idag) igen... VÄLKOMMEN SÖNDASGÅNGESTEN!
Blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback