LISTA- Day 07: do your parents know you’re trying to lose weight? do they care?

När jag var inne i min svält-period så
Tog det nog några månader innan mina föräldrar började lägga kommentarer som "GUUUD va du är mager!" "dina ben syns ju" och lite allt möjligt... Det var nog dom som förstod att jag mådde dåligt och senare ledde det till kuratorn-BUP-och senare SCÄ.
Jag tror faktiskt att föräldrar vet mer än vad man som "barn" riktigt tror, bara det att föräldrar inte riktigt vet hur de ska hantera det...

Det jobbiga nu efter några månaders Behandling på scä anser mina föräldrar mig frisk. Helt.
Jag anser att jag har kommit en BRA bor på vägen, men inte helt, vilket lätt kan leda till konflikter hemma, kommentarer som jag tar illa upp av och ångest och lite annat smått och gått...
Men annars så bryr dom sig inte så mycket, lite nedvärderande kommentarer och sånt ibland om min mat men det får jag väl ta...

Men jag ska nog ändå vara glad att jag har en så pass bra relation med både mamma och pappa, för det är jag, verkligen!

Anser ni er ha bra relation till er förälder/föräldrar?

<3



Kommentarer
Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida med senaste kläder ur min garderob, vid intresset kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Trevlig helg!

2012-03-23 @ 09:23:37 | http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback