Jag fick en kommentar...

Du kommer gå ner i ett helvete! Jag varnar dig för det här, du är så smal och fin som du är, att välja denna väg är inte vägen till lycka! Alltså du tror inte att du kommer hamna i någon allvarlig ätstörning, men den vikt du har satt upp gör dig underviktig, skadligt och farligt! 

Alltså det är så sjukt att världen är så oinformerad om ätstörningar eller konstiga matvanor, vi behöver mat. Vi ska ha en friskvikt på någonstans mellan 20-24 för att må bra, för att vår kropp inte ska skadas. 

Snälla rara, Josefin, du är påväg att gå in i ett helvete, ett helvete som slutar med antingen döden eller med en helvetes lång väg tillbaka till den vikt du har nu. Du tjänar ingenting på det här förutom att du kommer göra dig och din familj illa. Gör inte detta! Jag vet hur det är, jag snuddade vid döden, och det är ingenting jag någonsin skulle önska någon att någonsin hamna i!

Först och främst vill jag tacka för kommentaren och för att du verkligen bryr dig! Jag vet mycket väl hur det är att svälta sig och må riktigt DÅLIGT för jag gjorde det för ungefär ett år sedan, levde på mellan 100- MAX 500 kcal om dagen och tränade som en galning och svalt helt enkelt... dit vill jag aldrig komma igen, och jag tänker inte tillåta migsjälv att hamna där för den delen heller!
Jag har fått nya insikter och nya mål, jag vill träna och vara hälsosam och äta mer och bra och framförallt MÅ bra. Jag vill orka träna och inte göra det för att jag måste utan för att se hur jag får en stark och välmående kropp, jag vill äta bra och nyttigt för att det är gott och för att min kropp mår BÄST av det helt enkelt, men klart jag kommer äta godis ibland osv, inte så att jorden går under för det! :)

Mitt mål är helt enkelt att få en snygg, vältränad kropp med med MUSKLER istället för fett som jag har nu då jag svalt bort mina muskler förut... men jag är helt enkelt igång att bygga upp muskler igen och få bort fettetoch helt enkelet leva denna livvsstil för att MÅ BRA, inte för att bli ett benrangel!

Hoppas ni/du förstår vad jag menar, och tack åter igen för kommentaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback