Day 02: how tall are you? do you like your height?

haha jag är så dum som skrev det i förra inlägget... jag är 183 cm lång(!!) och faktistk Ja, jag gillar min längd... eller jag är stolt över den och har alltid varit "okej" för mig att vara min längd... (alltid ett huvud längre än andra).
Såklart blir det jobbigt när det kommer till killar osv, men jag har haft lyckan att få långa snygga killar så det har fungerat bra ;)
ÄR det något jag älskar så är det respekten man får av folk,dörrvakter, människor ute på stan osv...
Jag går somsagt alltid i hööga klackar när jag ska ut på helger eller sådana saker, jag är så lång att jag nästan slår i taket när jag ska på tunnelbanor osv, men just DÅ, vid dessa tillfällen när jag är fixad till max, ska ut och klackarna är på... så mår jag så jävla bra!



(känner mig typ såhär när jag går i mina klackar haha!)
image description

image description

Kommentarer
Johanna

Sv: tack!! <3

2012-03-17 @ 11:04:36 | http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Allie

Sv. Ja denna regelbundenhet - att den ska vara så svår att få till bara! Jag är värdelös på att hålla saker jag "lovat" mig själv och ännu sämre på att få in vanor.. men, det är bara att kämpa på!



Kram<3

2012-03-17 @ 14:23:01 | http://qiwi.webblogg.se/
Lisa

Du kommer gå ner i ett helvete! Jag varnar dig för det här, du är så smal och fin som du är, att välja denna väg är inte vägen till lycka! Alltså du tror inte att du kommer hamna i någon allvarlig ätstörning, men den vikt du har satt upp gör dig underviktig, skadligt och farligt!



Alltså det är så sjukt att världen är så oinformerad om ätstörningar eller konstiga matvanor, vi behöver mat. Vi ska ha en friskvikt på någonstans mellan 20-24 för att må bra, för att vår kropp inte ska skadas.



Snälla rara, Josefin, du är påväg att gå in i ett helvete, ett helvete som slutar med antingen döden eller med en helvetes lång väg tillbaka till den vikt du har nu. Du tjänar ingenting på det här förutom att du kommer göra dig och din familj illa. Gör inte detta! Jag vet hur det är, jag snuddade vid döden, och det är ingenting jag någonsin skulle önska någon att någonsin hamna i!



2012-03-17 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback