Scä

Som ni kanske vet om så går jag rätt regelbundet på scä, och mer nu eftersom min behandlare tycker jag glidit tillbaka lite och har så mycket konstiga tvångstankar och tror att alla i denna värld tycker bara hemska saker om mig osvosv.
Så nu går jag runt 1-2 ggr i veckan/varannan vecka ungefär, nästa möte är nu på torsdag.
Jag har ju börjat med att räkna kalorier igen, och har väl "gräns" runt 900-1000 så det är isllafall mycket bättre än mina andra gränser jag haft förut...

Men min läxa till torsdag är då om jag är beredd att ge upp kaloriräknandet, om jag är beredd att släppa allt sånt och gå efter fullt matschema igen...jag ska alltså ha tänkt på om jag kan ge upp det , och om jag är beredd att verkligen ge 100 % till behandlingen eller om jag mår bra "såhär" som jag håller på nu...

Och har fan ingen aning, jag tror ärligt att om jag får matschema igen kommer det bara gå dåligt och jag typ svälter och skriver i massa saker som jag inte ens ätit och sånt... Tror det nästan är bättre att jag håller mig till SHAPEUP-app med kalorierna och sen träning typ regelbundet i veckan...

Tror ni jag kommer klara det eller tror ni jag bara kommer hamna på färre kalorier för varje dag som går, och att jag sen fallit tillbaka helt igen?
Eller tror ni jag kommer må bättre med regelbundenheten och det jag håller på med nu?

*förvirrad_chey*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback