Ångestsöndag

Japp, då har hela veckan gått och man går och grubblar om vad man kunde gjort bättre (främst på helgen), vad man inte skulle gjort osv.... Är allmänt självkritisk.
Min kompis fyllde 19 igår, så vi var massa tjejer som var där och firade henne, och drog sen även ut senare...
Och såklart blev det tjocka såser, pasta, desserter med grädde och glass, godis, chips, läsk, nötter och dipp... Allt i dess like!
Och då kommer ju alla ätstörningstankar genast upp i huvudet, vad ska jag göra?, vilket ska jag äta? Vilket ska jag välja? Ska jag avstå? Eller smaka lite?... Och så vidare...
Men för igår så fullkomligt SKET JAG I TANKARNA (nästan iallafall)!!!!
Åt pasta, kött, gräddiga såser, kladdkaka med grädde, läsk som inte var light, ja massor! Och jag NJÖT av det, dansade och hade skitkul hela kvällen...

Det går, jag VET att det går att övervinna detta skit! Det är svårt men man får kämpa hårt för att lyckas! Jag vet att vi alla kan, bara vi vill! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback