Lov!

Äntligen är det lov och första dagen börjades med en Powerwalk och en stor och härlig frukost! Nu några timmar senare sitter jag på pendeln ut till pappa på landet faktiskt, och tänkte spendera 1-2 nätter där ute, kommer bli mysigt! :)

Maten går rätt bra faktiskt men har svårt att få i mig tillräckligt... Vågen pekar på 66-67 och jag är rätt förvånad att jag inte går upp av att äta så pass "dåligt" som jag gör! Äter ju godis ibland, lite snabbmat och sånt...
Men tror jag nu till lovet ska sätta fart och bli ÄNNU nyttigare och få igång träningen lite också! Vad tycker ni,
Låter det bra?

Nej ni får ha en mysig måndag allesammans, så kanske jag bloggar när jag har kommit ut till landet! <3


Kommentarer
Em

Tack:)

Hur är det med dig? Hoppas du hade mysigt på landet! Kram

2011-11-01 @ 10:33:42 | http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback