Vikt och annat babbel!

Fick några förfrågningar efter bilden där jag visade min överkropp, hur mycket jag vägde och sånt!
Jag är inte så smal som man kan tro av den bilden, är "magrare" på överdelen och lite "tjockare" på ben osv,

Men jag är 184 cm lång och väger 65-67 något... Inte vägt mig på 1-2 månader för att kunna komma in i mitt reglebundna ätande och inte avskräckas av vikten helt enkelt! :)


Dessutom, har köpt en klänning i italiensk S, vilket är lite mindre än en "vanlig" S, så tänkte ha den som ett litet mål typ! Till jul eller något! Problemet med mig är att jag är så lång så mina kläder blir oftast för korta i armar eller som nu över rumpan så måste alltid köpa nästan L i storlek när jag köper kläder, så nästan alla mina kläder är för stora ,haha bara för att det ska bli rätt längd :(

Så där ser ni! Inte alltid så kul att vara modell-lång! ;D
(hade dödat för att vara kortare...)


Kommentarer
Ellen

Vet du vad?! Jag har ett förslag! Jag kan väl få några cm av dig? Låter det bra? Skulle gärna komma upp i 160cm, haha!

2011-11-21 @ 22:30:29 | http://blifintsmal.blogspot.com/
Sun

Jättefint!

2011-11-22 @ 16:19:25 | http://sunniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback