litet smart och användbart tips!

Ibland när jag har dagar när jag bara inte KAN äta så mycket, är jag rätt bra på att dra små vita lögner...

 

Lunchen är något jag aldrig har gillat att äta och gärna alltid hoppar över om jag får!
men jag brukar vara på stan rätt ofta och gå runt att titta då jag bor rätt nära i sthlm också... men kanske träffa någon kompis ( eller tillochmed bara säga att jag ska träffa en kompis) .... men så går man och shoppar och säger till kompisen att man precis åt innan man åkte och bara tar en kaffe.
När man sen går på stan så snappar man upp något cafe eller en restaurang och deras menu och säger att man åt DET när man kommer hem!
Det brukar nästan alltid funka speciellt när man vet en maträtt att säga också...

 

Det är såklart inte så att jag vill att ni svälter er... men jag vet själv att vissa dagar vill man bara slippa.

Kommentarer
cherry

SV: finns massor av olika med olika priser, men den vi köpte kostade 7000kr :)

2011-07-22 @ 16:54:27 | http://icecherry.blogg.se/
BlueBone

sv: nej jag har tyvär inte nått tips.. Jo men säg att du redan varit och ätit hos nån vän, var ute mycket vid middags tiderna och sen om du nu måste äta, säg att du blivit vegeterian och att du bara vill äta sallad :)

2011-07-22 @ 17:14:45 | http://bluebone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback