För att vara tydlig..

Förlåt men jag är inte med i detdär "svälträsket" så mycket längre, min nystart jag gjort handlar om att nå mitt mer friska mål jag har! alltså att träna regelbundet X antal ggr i veckan, äta rätt mycket och få en häslosam och fint, tränad kropp! :)
Bjuder på lite bilder från badet, hatar att jag äter som en flodhäst (ja jag är seriös...) äter onyttigt rätt ofta, eller har gjort osv (iaf väldigt mycket MAT), och går ändå inte upp i vikt... utan man ser fortfarande min ben lite här och var!
Så där ser ni bloggisar, bara för att ni ökar kalorimängden så kommer ni inte gå upp i vikt, snarare att er kropp kommer att tacka er för det sen istället! jag är ju trots allt ett levande exempel hehe...





( ja även fast ni kanske inte tror mig så är detta en kropp byggd på typ 2000 kalorier/dag, nu fösröker jag såklart visa benen extra för er här så ser inte ut så hela tiden, men man blir iallafall inte tjock alls av att äta som jag gör!!  )

Kommentarer
Sandra

Jag hejar på dig! Du är grym!

2011-12-08 @ 20:23:54 | http://oskriven.blogspot.com/
Ellinor

Så himla fint att se hur du fått perspektiv på din kropp <3

2011-12-12 @ 12:37:47 | http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback