Gör mig smal

Jag är ledsen, jag är förvirrad, och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra.
Jag vill inte detta längre, det är jobbigt, och innerst inne, mår jag inte bra hur mycket jag än försöker och pressar fram ett leende , det går bara inte längre.
Jag vill bli helt frisk, men jag vill bara vara smal. Från dag till dag pendlar mina tankar så extremt, från ena dagen till " 6 mål om dagen och träning, kommer bli hälsosam och lycklig!" till " inte mer än 500 kalorier om dagen, svält, du förtjänar inte mat, ben är snyggt, magert är vackert..." Så jag är så förvirrad just nu, har varit det så länge nu, jag vet lixom inte riktigt vart jag står någonstans. Står som utanför pappret, ute i det tomma just nu och bara väntar och kommer inte en enda millimeter framåt.

Vafan ska jag göra?
Gör mig smal,
Gör mig vacker,
Gör mig mager.
Det är bara då som jag har lyckats.



Kommentarer
Edet

luftflicka.blogg.se är min nya blogg. Kram

2011-10-01 @ 23:23:03 | http://luftflicka.blogg.se/
cherry

NYTT lösen :)

2011-10-02 @ 18:39:17 | http://icecherry.blogg.se/
Em

Jag velar också jättemycket och man vet aldrig vad man ska välja, inte hur man ska göra och blir smått galen. Det gör en ännu mer nere i detta:/ Fin du är på alla bilder!



Jag tror aldrig att jag känner att jag blir sedd (jo, av min pojkvän), det känns som att ingen vill vara min vän egentligen.



Hoppas du är frisk nu:) Ja, det är bättre än i helgen iaf. Ångest till tusen!

2011-10-03 @ 20:29:35 | http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback