Tisdag

Hej solstrålar! Har haft en hektisk dag och är riktigt trött kan jag meddela! Gick i skolan från 8-11, var på stats klockan 12 för ett spinningpass och sen kondition på maskiner. Var hemma klockan 15, råkade somna (haha), vaknade klockan 17 och var tvungen att äta med mamma och nu sitter jag här, och har knappt fått något skolarbete gjort alls! BAD! :( Men dagen har gått helt okej faktistk!

 

In: 900 kcal ungefär.. har ätit regelbundet under hela dagen, ca 5 ggr!
Ut: 880 kcal! Vart mer än jag trodde! yey... gick hem från gymmet också, jag har börjat gå/promenera mycket. Som till skolan /hem etc, ett jättebra val när man inte har så mycket tid eller om man är lite trött och så!

 

Detta blir en total av ca 20 kcal under hela dagen! känner att det är kanske lite föör lite... ska nog ta något kvällsmål om jag hittar något!
Vägning blir det imorgon och tror ärligt inte jag har gått ned speciellt mycket denna gång heller... men får väl hoppas helt enkelt!
Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback