Molnig och lite segare Torsdag

Ja denna torsdag har verkligen varit seeeeeg, trött när jag vaknade imorse, seg i skolan, träningen gick ÄNNU segare och nu är jag äntligen hemma och är tröttare än vanligt kan jag ju säga!
haha depp-inlägg... men får hoppas att det går över tills imorgon då jag på kvällen ska till en gammal vän och fira hennes 18-års dag med massa folk! LITE panik bara, ska hålla mig kort med alkoholen, blir nåt glas vin kanske eller så... men maten.. har ju ingen ANING om vad allt innehåller!?!? hur ska jag veta vad jag har fått i mig??för jag M Å S T E  äta, som en "normal" tyyp... annars blire för mycket frågor och sånt igen och på "fyllan" är det jobbigt...GAH.
jaja, får försöka hitta på någon bra lösning eller så, ingen som har något tips?

Nej nu ska jag inte deppa mer, har BUP-möte om en timme med pappa... kul.
Slänger in ett tips-inlägg senare efter mötet och middagen!
Puss

Kommentarer
Ana perfect

Hmm... hoppas att det serveras sallad som man får ta själv, då är det ganska enkelt. Men se till att kanske hålla igång en konversation och säg att du är mätt. Eller så tränar du som sjutton imorgon så att du kan unna dig lite :) Lycka till, vet att det är jobbigt när man känner sig tvingad att äta. Kram

2011-05-05 @ 22:24:15 | http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback