Lördagsmorgon och fåglarna kvittar för fullt


Jahapp, gick och lade mig vid 12 igår och vaknade kl halv 6... av mig själv?!? konstigt...

 

Aja, funderar på att kanske ta en mysig promenad... Men det jobbiga just nu är att jag vill väga mig, men jag kan inte och jag får inte. Det är extremt jobbigt faktiskt då jag vill väga mig varje dag... (kontrollfreak)

 

 

Nej nu blir det lite frukost med arla yoggi mini (35kcal/dl) och lite wasa delikatess knöckebröd (med bara 30kval/skiva!)

 

 

Hörs senare, hoppas ni har sovit gott inatt och att eran dag blir underbar!

 

 

 

 

Puss! 

Kommentarer
ch

låter som en ganska härlig morgon.... i min stad regnar det som attans. bra tips med yoggi. bruka unvika sånt för sockret men där är nog värd och testa :) bruka du variera frukosten?

2011-05-14 @ 09:21:57 | http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Ana perfect

Hoppas att det går bra idag, glöm inte att skicka in vikten! Ikväll kl 19 har jag en öppen chatt, fråga/berätta vad du vill :) Kram<3

2011-05-15 @ 11:48:40 | http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback