Detta har hänt

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, men det är så att jag har varit på kurs hela helgen... och så självklart idag började jag spy igen för mitt magsår ville krångla så in till sjukhuset och ner med massa slangar i halsen! USCH FYFAN säger jag bara, det är det värsta som finns!

 

Maten och träningen har inte alls gått bra då jag har kännt att jag har varit tvungen att äta för att orka sitta med på timslånga seminarium med svår matte... och träningen har jag inte hunnit med då jag har gått 07.00 på morgonen och kommit hem runt 19.00 på kvällen, SATS stänger ju 18.00 också... har verkligen varit HELT SLUT denna helg, så himla trött i både huvud och själ så man kanske kan säga att jag har "unnat" mig lite vila och "god" mat... eller nåt.

Kommer uppdatera bättre framöver för nu är kursdagarna för denna helg SLUT! :)

 

Nu måste jag få i mig lite mat, kom nästan precis hem... är så himla trött, men måste plugga massa Företagsekonomi inför provet imorgon som jag inte kunnat plugga i helgen, usch. vill bara sova!

Nu ska jag inte klaga mer, vi hörs imorgon!

 

Många pussar på er fina!
Måste också påpeka, blir JÄTTEGLAD för era fina kommetnarer, älskar när ni skriver! Tack, fortsätt så!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback