no rubrik

Nej nu är ni dåliga på att kommentera!!

Hej alla fina bloggläsare!
Okej, snabb uppdatering för det brinner lite i knutarna här med mycket att göra!
förlåt om jag inte uppdaterade igårkväll som jag brukar men det är mycket folk här på liten yta som gör det svårt att sitta med bilder, text och speciellt blogg.se... vill inte att folk ska börja undra lixom och fråga bloggnamn osv.

 

Här nere på västkusten är d
et ju fullt med norrmän, gillade dom förut men nu börjar HAT-josefin komma fram allt mer... DOM ÄR SÅ JOBBIGA! gah...

 

Nej men annars mår jag prima skinka jag... var ute på restaurang igår, åt oxfile med potatispure, rött vin och sen en UNDERBAR drink efter... asså jag har inte ätit sån mat eller druckit alkohol på flera månader... unnade mig lite nu helt enkelt! (som jag typ alltid gör känns det som, fail.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback