Lugn kväll, alldeles för mycket tankar.

Idag blev det ingen skola för jag mina aningar om att jag har fått urinvägsinfektion igen (Ska till doktorn imorgon)...
så hela dagen har gått till att ha skitont, kissa blod var 5.e minut och nojjat lite extra över att jag inte varit i skolan och därmed missat lektioner. Dåligt Josefine. Dåligt.
Har städat mitt rum frenetiskt och skrubbat, skurat och torkat varje lite hörna jag kommit åt, perfektion. Allt för att gömma mina synder så gott det går. För ja, jag har ätit idag, alldeles för mycket, alldeles fel.
Pojkvännen kom hit och vi köpte även godis på eftermiddagen. FAIL. är riktigt jävla besviken faktiskt...

 

aja, massa onödigt babbel behöver ni inte lyssna på! :)
men känner mig lite seg och trött och nästan lite sjuk, så ska nog sova tidigt ikväll... Återkommer med mer positivare inlägg imorgon!
Godnatt

 


Kommentarer
s

Ge mig ryggen <3

2011-08-23 @ 09:07:17 | http://sunniest.blogg.se/
Little J

Jadå, det kan du få :) Minimalistic är användarnamnet och lösen står i epost fältet :)

2011-08-23 @ 13:29:15 | http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback