Kärlek

Jag älskar min pojkvän.
Han är mitt allt och jag skulle aldrig kunna leva utan en så fin, förstående, omtänksam person som han. 
Jag har inte pratat så mycket om detta i min blogg, men pojkvän har jag och vi har snart varit ihop i ett år.
Mitt liv innan han fanns i bilden bestod mest av sprit, cigg, och alldeles för mycket sex, med alldeles för många killar.
Jag ångrar det så stort att jag ens kunde utsätta mig för så vidriga saker, vilket jag har insett nu, Jag var en idiot.
Jag sökte hela tiden efter något spännande, coolt och häftigt. Jag letade efter personer att kunna lära känna, för att få bekräftelsen på att man helt enkelt dög som människa. Jag hittade min bekräftelse i sexet med alla dessa killar.
Det var dumt gjort och hade det hänt idag hade jag ALDRIG gått med på det, aldrig.

Jag vet hur svårt det är för er därute med ätstörningar och sviktande självförtroende, jag VET hur ni känner, för jag har varit ("är") där själv.
Och ibland när allt är skit, letar man oftast efter lite uppskattning, någon snäll kommentar eller något som antyder på intresse. Men oavsett hur mycket man håller på och letar, blir det bara ännu värre.
Man kan stå på en fest, proppad med folk, hög ljudvolym, och extremt rolig stämming. Men man känner sig ensam, ensammare än någonsin. Oavsätt hur många människor som finns runt omkring en. Och det är verkligen en läskig känsla.
Så kära fina bloggisar, jag vill bara säga att, snälla för er EGEN skull... sök inte bekräftelsen i massa fulla, utnyttjande killar som vill ligga med er. Det kan kännas bra i stunden, men i slutändan är det tyvärr bara DU som förlorar på det. Jag vet det själv, för det gick så fel för mig, jag skulle betala alla pengar i världen för att gå tillbaka i tiden och göra allt ogjort. Men för mig går det inte längre, det är försent.
Så snälla, söta, rara, fina bloggisar, ta hand om er och låt ingen jävel förstöra mer än vad som redan är förtstört. För ingen kille kommer göra saken bättre,
För ni är värda  så himla mycket mer.



Kommentarer
Anonym

Så sant men samtidigt så j'kla svårt!!

2011-08-18 @ 20:57:07 | http://roadtothin.blogspot.com
Josefine

Ja precis, skitsvårt!

För mig var det min drog, mitt sätt att må bra, och mitt sätt att använda när jag mådde dåligt osv...

Man fastnar i en ond spiral, som är ett helvete att ta sig ur!

2011-08-18 @ 22:41:49 | http://www.besexy.blogg.s
dani

Du är också värd så himla himla mycket.

2011-08-21 @ 16:29:12 | http://ohnightdreamer.blogg.se/
Stjärnmullvad

Träffande inlägg. Och fina ord. Jag ska tänka mycket på dom.

Du är grymt bra!

2011-08-21 @ 17:22:12 | http://stjarnmullvad.blogg.se/
Stjärnmullvad

Träffande inlägg. Fina ord. Ska tänka på dom.

Du är grymt bra!

2011-08-21 @ 17:25:38 | http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback