Lite om mig.

Godmorgon solstrålar!
Vaknade för en timme  sen ungefär, gav mig en rejäl sovmorgon idag...skönt! Ska snart iväg till gymmet och träna iallfall, ska springa, köra några cardio-övningar och sen kanske pilatesboll (rekommenderas!) och sen stretch..viktigt!!
Lite om mig då... Ja, vad ska man säga...
Jag är en tjej på 17 år som bor här i Stockholm och går i andra ring i gymnasiet. Jag har alltid haft höga ambitioner och höga krav på mig själv inom precis ALLT om jag ska vara ärlig... framförallt skolan, träning, att jag måste göra allt rätt och perfekt...
Har nog aldrig varit överviktig, inte kanske riktigt underviktig heller... men..."lagom smal" ungefär.
Det senaste året har mina krav blivit allt för stora och kaos-artade dagar börjar bli vardagsmat för mig...(kommer skriva mer om mitt liv vid senare tillfällen).
Även under senaste året har jag nog utvecklat någon form av ätstörning... och det blir bara värre... Jag har alltid idrottat mycket, dansar, rider, spelar tennis, går på gym.. det har alltid varit "normalt" för mig. Sen började det att jag ville blir hälsosammare, det gick till en sån överdrift att jag nu sitter här med en Ätstörning istället , vilket jag ALDRIG kunnat tro då jag alltid har varit FÖR träning och normal mat, "så mår man bäst"!
Men nu har man då fastnat i detta kaloriräknande, den enorma träningshysterin och den eviga ångesten kring mat, kropp och mode... Men jag ska klara det! Vi kommer klarar det tillsammans!
Dags att träna,men man behöver faktiskt inte alltid träna sönder... Jag blir helt slut i huvudet när jag gör det...Någon som har tips kanske??
Men kom ihåg att det är bättre att röra på sig lite, än inget iallafall!!



Många Pussar!

Kommentarer
Lina

Testa att gå en timme powerwalk frukost 5 dagar i veckan + annan träning. Det fungerar även om man kanske inte ser resultat direkt för vattnet i kroppen måste försvinna först!

2011-05-02 @ 12:07:49 | http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback